BTCF Forum

BTCF Forum (https://www.btcf.fi/forum/index.php)
-   Z-sarja (https://www.btcf.fi/forum/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Z4 kysymyksiä ja vastauksia (https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=218925)

toniwe 16-05-2012 14:11

Quote:

Originally Posted by Takamisakari (Post 2705318)
Zeta kiinnostaa mutta moinen kysymys askarruttaa..

Mulla auto toimisi vaan ns kesäautona ja usein yhden turvaistuimessa istuvan lapsen roudaamiseen. Veikkaan että perheautomallista bägin poiskytkentänappia ei Zetasta löydy? mm. Boxteriin on saatavissa penkin ali kulkeva "deactivation bar". eli lisäkappale joka kytketään sähköihin kiinni ja itse pussi poiskytketään penkin alle/taakse tulevalla ylimääräisellä turvavyön soljella.

http://www.pelicanparts.com/techarticle ... d_Seat.htm

Sattuisko kukaan tietämään löytyykö Zetaan vastaavia vai pitääkö mun etsiä vaan Valmetin valmistamia keskimoottorikesäautoja?

Mulla ainakin -04 Z4:ssä on M-Sport istuimissa apukuskinpenkissä ISOFIX kiinnikkeet ja Airbagin de-aktivointimahdollisuus. On ollut lisävaruste tehtaalta ja valittavissa mun mielestä myös peruspenkkeihin.

toniwe 16-05-2012 14:13

Quote:

Originally Posted by toniwe (Post 2705463)
Mulla ainakin -04 Z4:ssä on M-Sport istuimissa apukuskinpenkissä ISOFIX kiinnikkeet ja Airbagin de-aktivointimahdollisuus. On ollut lisävaruste tehtaalta ja valittavissa mun mielestä myös peruspenkkeihin.

Lisäyksenä vielä että de-aktivoinnin saa lisättyä myös retrofittinä mutta penkin isofixiä ei. Löytyy ihan real-oem:stä retrofit paketti.

Carbonfiber 16-05-2012 16:07

Quote:

Originally Posted by toniwe (Post 2705465)
Lisäyksenä vielä että de-aktivoinnin saa lisättyä myös retrofittinä mutta penkin isofixiä ei. Löytyy ihan real-oem:stä retrofit paketti.

:eek: Tässä tapauksessa pahoittelen virheellistä tietoani.

Takamisakari 18-05-2012 15:00

Hienoa että välillä menee vikaan! Pitää vaan saada vanha kinneri alta pois ja saksammaa kutsuu..

Antti O 27-05-2012 18:00

Z4 pyörinyt vuoden mielessä ja megafactories - Bmw Z4 dokkari katottu ainakin 10 kertaa.
Eilen väänsin 4 tuntia kauppaa Z3 3.0i roadsterista ja lähdin toistaiseksi tyhjin käsin kotiin. Taidan suosiolla lihottaa sukanvartta pitempään ja suoraan hypätä generaation uudempaan.

Muutamia kysymyksiä heräilee aiheesta:

Jos puhutaan täysin vakiosta Z4 roadsterista 17-18" alkuperäisrengastuksella, onko se millainen ajaa Suomen uraisilla teillä? Onko uraherkkyys vastaavaa kun vaikkapa e36,e46 ja z3 malleissa?
Tarkoitan nyt autoa missä on alusta, kulmat ja pyörät kunnossa. Sen tiedän jo etukäteen että madalletut ja tuninkivanteilla olevat tuskin menevät suoraan, mutta ihan tehtaan jäliltä olevat tuninkivapaat yksilöt..?
Eikös näissä ole m-sport alusta järestään kaikissa, sillä korkeudella pitäisi ainakin kulmat saada kohdalleen.
Onko 3.0si mallin moottorista kokemuksia, jotain tyyppivikoja ko. konemallissa? Facelifti kiinnostaa tietysti enempi ja varsinkin tuo 265hv pata houkuttelee.

HeikkiB 11-06-2012 16:20

Nyt jännätään! Viikonpäästä auto Suomessa:-D

HeikkiB 20-06-2012 22:15

No niin. Yksi Zetori foorumille lisää. Pari kyssäriä tuli tässä ensimmäisten parinsadan kilsan aikana.

- miksi ei lasit nouse ylös kokonaan kun katon nostaa päälle vaan jäävät puoliksi auki? Vika, ominaisuus, koodaus hä?

- valojen ollessa automaatti asennossa ne eivät pala ollenkaan kun on valoisaa, mutta kun ajaa parkkihallin tjsp ne syttyy? Jokin tunnistin selvästikkin? Ulkomailla ei kai tarvii päivällä valoja käytellä niin toimivat noin. Miten tuon saa koodattua toimimaan "suomitavalla"?

Tämmöstä

Heikki

Clio 20-06-2012 22:28

Quote:

Originally Posted by HeikkiB (Post 2736338)
No niin. Yksi Zetori foorumille lisää. Pari kyssäriä tuli tässä ensimmäisten parinsadan kilsan aikana.

- miksi ei lasit nouse ylös kokonaan kun katon nostaa päälle vaan jäävät puoliksi auki? Vika, ominaisuus, koodaus hä?

Heikki

Onnittelut! Kyllä ne lasit pitäisi nousta ylösasti, paina vaan kärsivällisesti sitä katonnostonappia pohjassa vaikka se valo sammuukin.

HeikkiB 21-06-2012 00:20

Quote:

Originally Posted by Clio (Post 2736354)
Onnittelut! Kyllä ne lasit pitäisi nousta ylösasti, paina vaan kärsivällisesti sitä katonnostonappia pohjassa vaikka se valo sammuukin.

Eee nouse. Vidduuuu?? Anyone?

HeikkiB 21-06-2012 13:48

Quote:

Originally Posted by HeikkiB (Post 2736497)
Eee nouse. Vidduuuu?? Anyone?

Komento takas. Hätänen lappalainen taas raivoaa:) nousee, pitää vaa tosiaa hetki venttailla:-)

All times are GMT +3. The time now is 13:33.