BTCF Forum

BTCF Forum (https://www.btcf.fi/forum/index.php)
-   Z-sarja (https://www.btcf.fi/forum/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Z4 kysymyksiä ja vastauksia (https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=218925)

miccoheebo 23-02-2012 18:22

morjesta,itsekkin miettinyt josko seuraava auto olisi z4 coupe:) joten pientä lisäinfoa olisi kiva saada :D

mupelo 09-03-2012 12:31

Useiden mielestä se on aika nätti.

riz 09-03-2012 15:46

Ainakin tuon Z4 Coupen kohdalla kyseessä on joko/tai tilanne, eli joko muodot miellyttää silmää erittäin paljon tai sitten ei ollenkaan. Sen verran kimurantti muotoilu että ainakin omalla kohdalla on tullut vastaan kuvakulmia joista muotoilu ei ihan iske silmään mutta oikeista kulmista melko täydellinen :smoke:

mupelo 18-03-2012 20:45

Kukaan ei varmasti koskaan ole kiinnittänyt tuollaista vakioorkkistakaspoileria Zetaansa?

Siinä näyttäisi olevan pari tuommoista tarrapalaa, riittääkö ne mukavasti vai kiiruhdanko Etolaan ostamaan lisätarrapaloja?

Gearman 18-03-2012 20:54

Just laitettiin mun Z4:ään orkkis takaspoileri kiinni. Ne pienet tarrapalat on siinä vain sitä varten, että pysyy vähän paikoillaan liimauksen aikana. Kannattaa silti vielä teipata kunnolla kiinni, kunnes liima kuivuu. Eli liimalla se on tarkoitus kiinnittää ja mulla ainakin tuli liimat mukana, kun ostin spoilerin...

mupelo 19-03-2012 16:45

No voi itku. Mulla ei tullut minkäänlaista liimaa mukana.

Haenko Tiimarista Erikeeperiä vai mikä mahtaisi olla tuohon hommaan oikea liima? Auto menee vieläpä yliteipattavaksi ennen spoikan kiinnittämistä, toivottavasti ei ole 3M-teipistä haittaa kyseiselle operaatiolle.

HeikkiB 30-03-2012 20:35

Onko kukaan muu Zeta nelkun omistaja huomannut/miettinyt miksi ovi rämähtää, tai siis ei ole sellainen "pankinholovi" vaan jotenki semmonen rämähdys käy aina kun oven laittaa kiinni? Onko ominaisuus vai vai vika?

bemu2000 30-03-2012 20:43

Quote:

Originally Posted by HeikkiB (Post 2659295)
Onko kukaan muu Zeta nelkun omistaja huomannut/miettinyt miksi ovi rämähtää, tai siis ei ole sellainen "pankinholovi" vaan jotenki semmonen rämähdys käy aina kun oven laittaa kiinni? Onko ominaisuus vai vai vika?

Johtuu karmittomasta lasista. Ne lasin kiinnitykset myös löystyy, että jos pahasti rämähtää, niin kannattaa varmaan purkaa verhoilut ja tarkistaa että on kunnolla kiinni.

pyyn0 30-03-2012 22:26

Quote:

Itse vetäsin kunnon ääni eristeet oviin, samalla tuli vähän painoa ovelle ja "rämähdys" vaimeni huomattavasti.

Defender19 06-04-2012 18:14

Quote:

Mulla rämähteli tosi ikävästi ja eräänä päivänä lasi laskeutui alas, mutta ei enää tullut juurikaan ylös. No ei muuta kuin verhoilut irti ja havaitsin, että oli lasi lähes irti nostomekanismista. Kun laitoin kiinni, jo loppui rämähtäminen. Eli ovipahvit irti ja tarkastaan.

All times are GMT +3. The time now is 11:35.